måndag 19 mars 2012

ETT ANNAT NEW YORK...

Inför vår New York-resa förra året, försökte jag att samla på mig så mycket info som möjligt, om så mycket som möjligt...

Utifrån detta fick vi gjort hur mycket som helst dom dagar som vi var där!

Vi fick bockat av dom allra flesta "måsten". Och som sagt, så otroligt mycket mer!
Med bra skor på fötterna, blev det dagslånga promenader genom denna fantastiska stad.

Vi började längst ner på Manhattan med färjan som tog oss till Frihetsgudinnan som en inledning på dessa dagar. 
Sen jobbade vi oss sakta men säkert uppåt längs hela Manhattan med omnejd. Där vi avslutade ena dagen, där påbörjade vi nästa...

I min jakt på info stötte jag på "Ett annat New York" här på nätet. Kul och annorlunda tips som ständigt uppdateras med nytt!
Har följt dom sedan dess, både på bloggen och på Facebook.


Läser nu att allt detta ska mynna ut i en bok!


Riktigt kul tycker jag. Engagemang ska belönas!


Så detta ser jag fram emot. Kan bli bra inför nästa NY-resa...





Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar