tisdag 13 mars 2012

GYLLENE ELEFANTER...

Vilken glad överraskning jag fick på jobbet idag!

Dessa gyllene elefanter har rest en lång väg för att slutligen hamna hos oss...

Min kära arbetskamrat Cissi har spenderat 3 härliga veckor i Thailand med sin familj,
där hon dessutom gått och gift sig. All lycka till henne och familjen! :)


Och mitt i allt detta, tar hon sig tid för överraska mig med nya kuddfodral till vår nya soffa...
Och i dom färgerna som hon vet att "Tant Brun" gillar...!
Varm i hela hjärtat blir jag.


Var tvungen att testa dom med detsamma.
Men jag ska spara dom tills jag har allt färdigt för den nya färgkombinationen vi ska ha i vardagsrummet.


Någon som blir överraskad om jag säger att den ena färgen ska vara... brun...?! ;)

Måste också bara tillägga att elefanten är ju Thailands nationalsymbol som dessutom har en alldeles egen nationaldag ...den 13 mars...alltså idag!
Snacka om sammanträffande...


Tack än en gång Cissi!





Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar