torsdag 19 april 2012

CLARION HOTEL SIGN...

För en vecka sedan var jag ju i Stockholm över dagen!

Ett perfekt sätt att tillbringa en ledig dag på.
Men jag hade ju helt klart kunnat stanna längre, inga problem!
Men då krävs ju övernattning.

I november när jag var uppe sist, då bodde jag på alldeles nybyggda Scandic Grand Central.

Dessförinnan var vi uppe förra sommaren, hela familjen.
Då bodde vi på Clarion Hotel Sign.

Ett riktigt fräscht och modernt hotell, mitt i centrala Stockholm.
Ligger precis vid Norra Bantorget och LO-borgen.

Inredningen är ljus och nordisk.
Kända formgivare som t ex Arne Jacobsen och Bruno Mathsson har designat möbler som går att finna överallt på hotellet och vacker fotokonst går som en röd tråd genom all inredning.

Känner du för lite mer än bara övernattning på hotellet, så finns det tillgång till
Selma Cityspa+
Måste vara en härlig känsla att befinna sig på Spa och samtidigt ha en fantastisk utsikt över Stockholms takåsar!

Äta gott kan du göra på Aquavit Grill & Raw Bar. En skandinavisk restaurang från New York!

Alltid uppskattat med härliga hotellupplevelser! :)






Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar