tisdag 12 april 2016

STOPPA TIDEN...

...tror jag är något som vi alla skulle vilja göra inemellan, eller hur?

Det där ekorrhjulet som ibland bara snurrar fortare och fortare, och tiden som bara tycks rinna iväg...

För egen del känns det lite som att jag hoppade av det där ekorrhjulet, och satte allt på paus där och då i oktober.

Men nu är jag på min väg tillbaka och jag antar att snart springer jag runt i det där hjulet igen, men jag hoppas att jag lärt mig att man kan hinna lika mycket även om man inte springer i just den osunda hastighet som jag var uppe i innan oktober.

Och på tal om tid som rinner iväg, så tycker jag att dessa timglas är så otroligt fina!

Det transparenta finns hos Ellos för 99 kronor.
I det rinner sanden igenom på ca 6 minuter.

Det andra med en rökfärgad halva kommer från danska HAY, och kostar 290 kronor.
I den rinner tiden igenom på ca 30 minuter.

6 minuter känns lite i stressigaste laget, så egentligen borde man ju välja det från HAY, känns som att man får mest tid för pengarna med det, om ni nu skulle tänka så som jag gör... ;)



HAY/COS 290:-



Ellos 99:-


Bilder: ellos.se / cosstores.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar