tisdag 23 augusti 2016

I DID A HOME RUN...

Vet inte varför jag har en sån stor förkärlek till olika slags sportföremål med vintagekänsla.

För så sportig har jag ju själv aldrig varit, förutom ungdomsåren med basket, så detta kanske är ett sätt att kompensera upp det hela på... ;)

För ett tag sedan köpte jag ju mig ett badmintonrack, och jag skulle gärna vilja ha ett par riktigt gamla och slitna boxningshandskar i brunt läder.
En gammal fotboll eller baseboll i brunt läder hade jag inte heller sagt nej tack till.
Eller gamla bowlingkäglor i slitet trä. Listan kan göras lång!
Så snyggt som roliga detaljer i inredningen...

Detta är mitt senaste fynd när det gäller dessa gamla sportföremål, och jag ramlade över det hos Newport för ett par veckor sedan på deras rea, och igår kunde jag hämta ut det på posten.

Baseball och cricket i ett... ;)
Kan ju knappast bli bättre, och så toppat med en New York Yankees logga på det!

Har inte riktigt bestämt mig än för var jag exakt ska ha det, men detta var min första tanke.

Detta Cricket Stick kommer ifrån Artwood, och jag beställde det som sagt hos Newport som har otroligt mycket fint att välja på!

Du hittar deras webshop enkelt här.







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar