söndag 18 november 2018

CHRISTMAS GARLAND...

...på allra enklaste sätt!

Dessa juliga och söta chokladformar i bleckplåt köpte jag för ett helt gäng med år sedan på Åhléns.

Dom har dock aldrig kommit till användning, vilket jag tyckt varit synd.

Men jag har helt enkelt inte haft trög till sånt pilleri, som att gjuta egna chokladpraliner...

Men så kom jag på idén att göra mig en enkel julgirlang av dessa formar.

Sagt och gjort!

Ett snöre och en limpistol var allt som krävdes.

Naturligtvis kunde jag inte stoppa undan den när den var klar, utan den fick helt enkelt komma på plats direkt.

Den fick sin plats bland alla mina andra favoriter på dubbelhyllan här hemma i köket.

Som jag sagt tidigare, så smyger sig julen på här hemma med små små steg...







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar