fredag 23 mars 2012

MIN EGEN PT...

Låt mig presentera min ständige följeslagare: Mr Orbitrek!

Vi träffades för flera år sedan när jag hade lite problem med mitt hjärta.


Jag behövde få det att pumpa på ordentligt för att hitta en jämn hjärtrytm.


Ren konditionsträning var receptet. Och snacka om att det funkade!
Vi inledde ett intensivt förhållande, så intensivt att den förste Mr Orbitrek blev utsliten...


Nu kör jag med nr 2 och har nr 3 som väntar nere i källaren på att få komma upp och ta vid efter just nr 2...

Inga konstigheter med det! Det är bara det att nr 2 tycks aldrig bli utsliten...

Nr 3 skaffade jag för det är en uppdaterad variant av nr 2. Ni hänger med va'?
Men problemet är att jag orkar inte riktigt med honom än...


Man kan väl säga som så att det intensiva förhållandet jag hade med nr 1 och faktiskt också med nr 2 har blivit lite mer sporadiskt på senare tid.


Har varit lite, eller faktiskt ganska mycket drabbad av diverse infektioner i kroppen till och från under längre tid. Och ni vet ju att man inte riktigt orkar, när man mår sisådär...


Så kortare förhållanden har inletts, för ifrån varandra kan vi ju inte vara!

Nu hoppas jag på att komma igång igen efter ytterligare en avslutad penicillinkur och att inom en snar framtid få till en träff med nr 3.
För källaren är ju egentligen ingen plats för honom...



Mr Orbitrek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar