söndag 8 april 2012

MADONNA I TROLLHÄTTAN...

Är jätteglad över detta fynd!

Madonnan är täljd ur ett enda stycke olivträd och vacker i all sin enkelhet.
Hon stod där på en hylla och väntade på mig.

Greppade henne i samma ögonblick som ögat noterade henne bland en hel del andra saker...

Priset? Endast ynka 15:-

Detta fynd gjorde jag hos Johan Engbergs Antik, eller Antik-Johan, som jag säger.

Ett fantastiskt ställe som har allt, stort som smått, antikt och retro, loppisfynd och även en del nya grejer. 
Även om jag inte alltid gör fynd när jag är där, så är själva besöket i sig ett fynd!

Gillar att gå runt bland alla dessa saker och möbler, bli lite nostalgisk och låta tanken bli kreativ: Vad skulle man kunna göra av det man ser...?
Att kanske kunna ge nya användningsområden åt dom gamla tingen.

Dom har bara öppet på helgerna, men det går även att följa dom på Facebook, där dom uppdaterar sig.

Madonnan står nu på sin nya hylla här hemma och har en lite mer framträdande roll än på hyllan jag hittade henne...

15:- och värd så mycket för mig!






Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar