söndag 29 april 2012

TORR SOM FNÖSKE...

Är du precis som jag, en ganska torr och tråkig person?
Det finns hjälp!

Efter en långdragen vinter börjar det nu bli dags att visa lite mer av sig själv...

Armar och ben som varit bortglömda under långbyxor och långärmat, ska nu släppas ut i det fria. 
Detta torra och tråkiga måste ju bort i expressfart!
Men som sagt, det finns hjälp...

Body Shop finns denna dunderkur som hjälper den allra torraste person att förvandlas till någon, inte fullt lika torr...

Body Butter finns i en rad olika dofter. Där handlar det ju om tycke och smak.

Tycker dock att dom flesta har en ganska stark och intensiv doft.
Men det är ju själva formulan på innehållet jag vill ha!

Så torr och tråkig, som jag ju redan var innan, så valde jag den som jag tyckte hade mildast och neutralast doft...Nämligen Shea.




Foto: Body Shop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar