fredag 11 maj 2012

DJURISKT I SOVRUMMET...

H&M Home har sin butik på Drottninggatan i Stockholm.
Har ni inte upptäckt den än, så är det hög tid att göra det!

Fantastiskt fina saker till otroligt bra priser. Allt finns dessutom att köpa på H&M's hemsida.

Jag har ju en viss förkärlek till brunt i inredning...
Fastnade därför för dessa leopardmönstrade påslakan!

När jag såg dom i verkligheten i butiken, bestämde jag mig direkt för att beställa dom på nätet när jag kom hem igen.
Tyckte att det var onödigt att dra dom på tåget, sist jag var uppe i Stockholm.

Men väl hemma kom mycket annat i vägen, så dom föll i glömska...

Tills i början på veckan, då jag gick in på hemsidan...och finner dom till ½ priset!
Med några enkla klick var dom mina!







Foto: H&M Home



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar