torsdag 10 maj 2012

MIND THE MAP...

När jag var uppe i Stockholm i april, besökte jag Par Courrier för första gången.
Denna inredningsbutik ligger en bit från självaste citykärnan. Men vad gör väl det?
Alltid härligt att stosa runt på Stockholms gator!

Vill man kan man även shoppa på nätet, och det är där jag upptäckte butiken först.

Där finns mycket fint för den inredningsintresserade att gå loss på!

Ägaren till butiken är även en otroligt duktig fotograf, och hennes alster finns också att köpa. På plats i butiken kunde man dessutom få dom signerade av henne.

Bland alla fina saker på nätet, hade jag fastnat för en världskarta i vintagestil.
Den fick det bli, nu när jag var på plats och kunde se den i verkligheten.

Har en tanke om att limma upp den på någon typ av korkskiva, och sen sätta dit små svarta nålar för att visa mig själv vart jag har varit på denna jord...







Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar