fredag 31 augusti 2012

THE OFFICE...

Små attiraljer som får flytta in hos oss, nu när jag håller på med att uppdatera vår lilla arbetshörna...

Tavlan såg jag för länge sedan i en inredningstidning, men visste inte var den fanns att köpa.
Lyckades hitta den genom att Googla "office rules", hos Ofelias Hus. Ibland har man tur!

Lampan Forså finns på Ikea för endast 249:-
Gillar den lite gamla industriella looken på den och naturligtvis priset!

På Ikea köpte jag också för rätt länge sedan fem svart-vita bilder, som sedan dess bara har blivit liggandes...
Men nu fick dom också komma fram.
Vackra bilder som ser ut som gamla frimärken, föreställandes fem vackra favoritstäder som jag varit i, såsom Stockholm, London, Paris, Venedig och New York!
I nya ramar, också från Ikea, blev dom nu vackra tavlor...

Burkarna som finns på H&M Home, ska jag ha pennor och annat småjox i.

Tycker själv att det oftast är dom små detaljerna som gör det stora intrycket.
Och jag gillar att med små medel ändra runt, så att allt känns nytt igen!

 
 
 
 
 
 
 
 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar