lördag 22 september 2012

ETT ANNAT NEW YORK...

...har jag följt både på deras Blogg samt på Facebook ända sedan vi började planera vår premiärtripp till just NY i april förra året!

Fastnade för deras personliga stil att presentera diverse olika tips att se och göra i denna fantastiska stad som aldrig sover.

Läste redan i mars att deras tips skulle mynna ut i en bok.
Tipsade om den här på bloggen redan då. Och nu gör jag det igen!

I måndags var det releasedatum för boken och en beställning gjordes naturligtvis, och den gjorde jag här...

Så nu längtar jag både efter boken, samt att ytterligare en gång få komma till denna stad som genast fick en så stor plats i mitt hjärta!


Bokomslaget.

Notera berget och luftballongerna på reklamskyltarna till vänster på bilden...


...denna bild tog vi när vi var där! :)

Då höll den på att monteras, och det blev så tydligt hur stora dessa skyltar är,
speciellt när man såg den lille mannen som jobbade till höger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar