fredag 22 april 2016

FEELING BLUE*...

Förra veckan köpte jag ju en jättefin tunika i blått och brunt, och nu valde jag att slå till på den som bara gick i blåa toner.
Gillar man något, så varför inte?

Det visade sig att den nu var på annons, så denna blev ännu billigare, endast 159:- hos Cassels.

Hemma i brevlådan låg dessutom det matchande armbandet från Ung Cancer, som jag beställde i fredags, efter min mammas cancerbesked.

Detta blåvita armband finns bara i en begränsad upplaga, så passa på att köpa ett här!

All vinst går oavkortat till Ung Cancers verksamhet.

Är sedan tidigare månadsgivare hos Cancerfonden, och inemellan  brukar jag köpa ett av dessa armband från Ung Cancer.

Och färgen blå, känns verkligen som att den symboliserar det som jag känner mig just nu...a little bit blue*.


It means you are feeling low. 
The feeling of sorrow or despair is phrased as feeling blue. It's a phrase used to describe a situation of sadness.








Foto: Zimmer's alla rum...

Bild: Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar