fredag 1 april 2016

THREE...

...is a magic number!

Många gånger behövs det just tre av någonting för att få den där balansen man ofta pratar om när det gäller bland annat inredning.
För att få något att väga jämt...

Jag har mycket sådant för mig när jag håller på och inreder eller dekorerar runt här hemma.

Balans mellan prylar och färger är oerhört viktigt för mig, jag har någon sorts egen inbyggd variant på feng shui.

Kan bli helt nojig om en pryl helt plötsligt är vriden åt "fel" håll, och kan nästan omedelbart se om något förändrats i ett rum här hemma om det inte är jag själv som varit framme och ändrat...

Kan vara något att söka hjälp för, men jag har alltid varit "så'n", så det kan bli en svår nöt att knäcka...! ;)

Nytt här hemma är iallafall dessa tre glasflaskor som står ihop på en kopparbricka.

Precis som mitt eget påskägg i kopparfärg, så hittade jag dessa snyggingar i presentbutiken i köpcentret som jag jobbar i.

Adderade bara ett par kvistar från påskriset innan det lilla av påskpynt åkte bort här hemma.

Gillar att alla tre flaskorna har sifferinskriptioner i glaset, för det finns naturligtvis en viss balans även i det...







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar