lördag 27 augusti 2016

DEN BEIGE KVINNAN...

Alla ni som följde TV-serien Macken på 80-talet, kommer väl ihåg den beige mannen...?

Jag antar att jag skulle kunna vara hans bäste vän i denna outfit!

Jag är ju ganska så enkel av mig när det gäller detta med färger, inga större färgexplosioner i min garderob precis.

Och färgen beige, kan man ju faktiskt kombinera ihop med rätt så mycket, så förhoppningsvis kommer jag inte att smälta in alltför väl med omgivningen. ;)

Sen har vi ju det där med uttalet av just ordet beige...

Här i Trollhättan, som ju också Macken kommer ifrån, så säger dom flesta Bääsch och inte Beesch.

Jag själv som kommer från Stockholm, har ju lite svårt att förstå var man hittar ä:et i ordet beige...

Hursomhelst, ser ni någon som ni ändå inte ser, så kan det vara jag i min beigea outfit! 


Den strukturstickade koftan och ankelbootsen finns bland alla fina höstnyheter på H&M.










Bilder: hm.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar