söndag 14 augusti 2016

HÄRLIGA LÖRDAG...

Skrev ju häromdagen om den nya köksserien VARDAGEN från IKEA.

Så efter en lång sovmorgon igår lördag, tog vi oss till IKEA, för att kolla in den lite närmare.

Och, jomenvisst...Det fick bli den!

Kändes som ett bra val, med sin stilrena och tidlösa design.
Det fick bli mattallrikar, djupa tallrikar, assietter, djupa skålar i två storlekar och äggkoppar.

Muggar och kaffekoppar fanns inte inne, dessutom är jag intresserad av serveringsfaten också, så det får helt enkelt bli ytterligare nån vända till IKEA.

Och som ni vet när man är på IKEA, så följer det oftast med något som inte var inplanerat...

Denna gång fick denna HÄRLIGA glaskupa följa med mig hem.
Visste på en gång var jag skulle ha den, så då tvekar man inte!

HÄRLIGA finns i två storlekar och jag valde den minsta för 79 kronor.

Blev precis som jag tänkt mig, och då jag vet att man inte kan stoppa tiden, så gjorde jag iallafall ett tappert försök, genom att stoppa den i glaskupan... ;)







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar