torsdag 4 augusti 2016

HELP ME OUT HERE...

Var hos Erikshjälpen i Vänersborg idag och gjorde några små fina fynd, bland annat detta.

Tyvärr vet jag inte riktigt vad det är för något som jag har köpt
...

Älskar gamla föremål i trä, och det kostade bara 20 kronor, så det var liksom inget att fundera djupare på.

Jag hittade det bland en massa olika sytillbehör, så jag gissar att det har något med handarbete att göra.

Stålpiggar i varje ände, som jag kan gissa att man kanske har haft för att göra någon typ av markeringar med.
Små genomgående hål i ena delen, och ett vred som öppnar upp så att det blir en vinkel.

Om någon vet vad detta är, så tveka inte att tala om det för mig!

Gillar den som sagt ändå, men hade varit kul med lite kuriosa...













Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar