torsdag 8 september 2016

SCARY STUFF...

Har sagt det förut och säger det igen...Jag önskar verkligen att Pottery Barn fanns här i Sverige!

Så mycket snyggt och smakfullt på ett och samma ställe.

Efter att ha varit i New York och besökt deras butiker, så anmälde jag mig till att få deras nyhetsbrev och erbjudande via mail...och det kan ju kännas lite frustrerande när man ändå inte kan handla!
(Dom skeppar visserligen, men det är ju en process i sig från USA och även en rätt så dyr kostnad...)

Nu nalkas ju Halloween och detta är ju så mycket större i USA än här.

Så i det senaste nyhetsbrevet, så handlade det ju om denna högtid och dess inredning...

Själv gillar jag inte riktigt allt detta med död, och att spöka ut sig, utan gillar kanske mer det där att man verkligen kan ta tillfället i akt och ordna en stor och rolig höstfest istället.

Men ändå fastnar jag för mycket utav Pottery Barn's utbud när det gäller just Halloween, till och med ett och annat skelett!

Annars är jag mest förtjust i alla dessa pumpor som kommer fram när denna högtid ska ska firas...
Så favoriten blev naturligtvis deras pumpor i läder med laskade sömmar, så fina!

Kolla in Pottery Barn och allt dom har att erbjuda här.

Nedan är mina favoriter från årets Halloween-utbud.


















Matte Black Pumpkin $24.50 – $39.50

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar