lördag 17 september 2016

TÄNKA POSITIVT...

Har haft en förkylning i kroppen i flera veckors tid, men först i tisdags slog den till med full kraft!

Hög feber och en hosta "from hell", gör att jag har legat däckad sen dess...

Det går ju inte att skynda på nå't sånt här heller, så det gäller att gilla läget, även om det är stressande.

Bloggen sköter sig själv, då jag har många färdiga inlägg som bara är att tidsinställa och lägga ut.

Men så ramlade jag över denna bild på Instagram som jag kände stämde så bra in just nu.

Mycket varmt te blir det, och det gäller också att tänka rätt.

Så även om mina förkylningar brukar vara "manliga" och hålla i sig längre än andras, så brukar dom ju ändå till slut gå över. Det är väl ändå att tänka positivt...?!


Bild: Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar