lördag 29 oktober 2016

EN BIT AV NEW YORK...

Vi planerar för fullt nästa New York-resa som blir någon gång i maj nästa år.

Ett måste för mig varje gång vi varit där, är ett besök till Fishs Eddy.
Så rolig butik för oss som gillar husgeråd och porslin med en twist.

Älskar mina serveringsfat ur serien "Manhattan Blue Plate Special", och funderar starkt på att komplettera upp dessa serveringsfat, med några ur serien "212 Skyline".

Döm då om min förvåning när jag läser och ser i det senaste numret från Leilas General Store Magazine, att dom nu kommer att finnas där från och med i höst!

En hel del andra saker därifrån kommer också framöver att finnas i deras sortiment. 
Missa inte detta!

Så häftigt att en liten bit av mina New York-favoriter nu finns att tillgå här på hemmaplan.





 Tallrik Blue Star Manhattan 299:- 


Bilder: Zimmer's alla rum... / leilasgeneralstore.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar