tisdag 29 november 2016

MY HOMETOWNS...

Nu har det kommit!

Har ju tidigare berättat här på bloggen att jag förbokade ett exemplar av detta fina underlägg hos 
Ehlsas Garderob som ligger ute på Etage här i Trollhättan.

Dom är ensamma om att sälja det här med "Trollhättan" som stadsnamn.

Finns i svart och guld och kostar 299:-/st.

Sist jag var hemma i Stockholm så köpte jag ju naturligtvis ett med "Stockholm", så nu har jag alltså båda mina hemstäder i min ägo.

Nu ska jag bara ett med "Helsingborg", för mannen tyckte att hans hemstad också borde finnas här hemma ihop med dom andra. Självklart naturligtvis! 💕

Har kolla runt på nätet utan att lyckas med att hitta ett, så om någon kan tipsa om var jag kan hitta ett med "Helsingborg", så kommentera gärna...

Kolla gärna in hela utbudet av dessa fina underlägg som görs av Men at Work, det gör du enkelt här.







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar