lördag 10 december 2016

50 SPÄNN...

Slutade jobbet extra tidigt idag, så jag hade en date med mannen på Espresso House, där det fick bli en Tomtelatte och en Saffransbulle.

Det gäller att jobba på julstämningen under hela december... 

Sen var det dags att handla med sig lite mat hem, och eftersom några grejer saknades på ICA Maxi, fick vi ta en sväng på Coop också. 
Handla mat kan vara bland det tråkigaste jag vet, och när man behöver in på mer än ett ställe, då kan jag tappa humöret totalt...

När sen inte Coop heller hade det jag skulle ha, ja då snackar vi inte längre om någon mysig julstämning precis...😉

Men det lite sämre humöret blev genast så mycket bättre när jag sprang på den här lilla finingen!

Julig den också, och jag fastnade för att den inte var så där överdrivet silvrig, det blir lätt lite kitchigt då, och är det något jag inte är så är det just kitchig...

Kändes som ett fynd med en prislapp på 50, och den gjorde sig perfekt under minigranen i gästrummet.







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar