fredag 17 februari 2023

GAMMALT BLIR SOM NYTT...

Alla prylar här hemma har sin egen specifika plats, tills jag känner för att ändra på något och då kan flera olika prylar hitta sig nya platser, allt för balans och harmoni.

Detta är ett särdrag jag har och jag ser direkt om något är flyttat på eller bara hamnat lite på sniskan.
Om det är en störning eller en arbetsskada efter alla mina år som dekoratör låter jag vara osagt...

Nu stod jag i begrepp att faktiskt stoppa undan denna glasflaska/vas som jag för diverse år sedan köpte på H&M Home.

Men när jag stod där, så på något vis förvandlades den till en ljusstake och en väldigt snygg sådan, så den fick sig en ny plats och ett nytt användningsområde.

I dessa "köp och släng"-tider, så är detta ett bra sätt att införskaffa sig nya saker. 
Bara att kolla på sina egna befintliga prylar och se om dom kan användas på något nytt sätt.

Ett litet budgettips!

Nu packas det för att dra iväg till Göteborg för hotellvistelse med god mat och dryck.

Ha en fin fredag! 







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar