lördag 1 april 2023

CHESS ANTIQUE...

Via ett konto på Instagram fick jag upp ögonen för detta företag i Israel som gör alldeles fantastiska mattor i vinyl.

Beija Flor har massor av mattor i fina utföranden, men jag fastnade ögonblickligen för dessa mattor som ser ut som svart-vitt golvklinker.

Gambit Vinyl Rug Chess Antique är arbetsnamnet för just denna matta och som finns att få i diverse olika storlekar.

Mattorna har som ett fototryck, vilket gör att det verkligen ser ut som riktigt golvklinker.

Jag har beställt hem en lite mindre variant av denna, som jag tror kommer att bli alldeles perfekt i badrummet här hemma. Dessutom har dom just nu 25% för sina medlemmar, så då passade jag naturligtvis på.

Ska bli spännande att se hur den ser ut i verkligheten och om den är lika fin som på bilderna så kan jag tänka mig att så småningom beställa någon större variant till vårat kök.

Ett litet tips om ni vill hitta lite annorlunda mattor.
Att dom skickar till Sverige är ju också ett extra stort plus! 

 









Bilder från Beija Flor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar