onsdag 28 juni 2023

SAMBOLIVET...

Även fast man idag har vuxna och utflugna barn, så ställs man ändå inför nya milstolpar i deras liv och som också påverkar oss som föräldrar.

Idag den 28 juni är det det officiella datumet när min yngste son blir sambo!
Idag skrivs dom på samma adress, där min son redan bor.

Naturligtvis har dom redan smygstartat sambolivet, då en flytt inte sker på en dag.

Men jag kände att detta ändå är en dag väl värd att firas, så efter jobbet tog vi oss dit med en liten "gratulationskorg", med bubbel, fina glas, choklad och ett gäng körsbär.

En liten omtanke och ett litet välkomnande av Matilda till familjen och till deras nu gemensamma hem.

En familj grenar ju ut sig hela tiden och växer med alla nya familjemedlemmar.
För mig är det viktigt med sammanhållning och att de mina vet att jag finns där i periferin och att man kan räkna med mig i alla lägen, dessutom bör dom också veta att jag älskar att fira allt som går att fira, såsom t ex detta nya samboliv! 













Foto: Zimmer's alla rum...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar