onsdag 19 september 2012

PAKET UTAN ANLEDNING...

Jag har tidigare skrivit om min förkärlek för dessa randiga sugrör, som ju är så vanliga i USA.

Hos Leila's General Store finns dom i diverse olika färger. Slog till på röda och svarta.
Och medan jag ändå var inne på denna sida och klickade till mig dessa pappersrör, så blev det naturligtvis lite till!

Nämligen en brödkavel och en muddlerpinne. Kändes helt klart som "bra-att-ha-grejer"!
Brödkaveln gillar jag skarpt, då den är i ett enda stycke. Så den är ju enkel att rengöra.
Sånt gillar jag!

När sedan "bra-att-ha-grejerna" kommer, så är dom fint inslagna med papper och etikett...

Att öppna paket, blir man ju aldrig för gammal för. Sen att jag köpt dom själv, spelar ingen som helst roll...! :)

Med mina nya grejer kan jag nu med muddlerpinnen göra mig en god drink, toppat med ett av dessa fina sugrör. Sen kan jag roa mig med att jaga Magnus med brödkaveln... ;)
 








Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar