torsdag 20 september 2012

SUNFLOWERS...

Om min kärlek till solrosor beror på att jag dessutom älskar självaste solen, vet jag inte...
Men denna blomma är ju fantastiskt vacker!

Känner igen mig själv i denna blomma, och då snackar vi inte om dess skönhet...!
Men för att den vrider sig efter solen. Och det gör jag med!

Jag är otroligt beroende av detta ljusklot. Inte i den bemärkelsen att jag måste ligga och pressa i solens sken. Men för att jag påverkas positivt av dess närvaro. Solen ger mig energi!

Efter en sommar där solen mest lyst med sin frånvaro, känns det nu som att hösten och vintern som vi har framför oss kommer att bli desto längre... 

Och är det något jag INTE är, så är det en vintermänniska! 
Ingen, absolut ingen, kan övertala mig till något annat...

I morse när jag tog mig till jobbet, var det inte många plusgrader...
Så nu har jag börjat min nedräkning till nästa sommar. "Bara" 8 månader kvar...! ;)



Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar