fredag 19 oktober 2012

PER MORBERG KLÄR I RÖTT...

Av alla dessa matlagningsprogram med en massa diverse olika kockar, så är 
Herr Morberg en klar favorit!
Gillar hans otvungna sätt till det mesta och då naturligtvis framför allt till matlagning.

För hur det än är, så gör han ingenting halvdant! 
Att känna att någon har passion för det den gör är oerhört inspirerande. 
Och även om denne man också är skådespelare, så tror jag att det är just det han har när det gäller matlagning: Passion! 
Det känns äkta, och därför uppskattar jag honom för det.

Vissa maträtter kräver ju också sitt vin.
Så nu finns Per Morberg som Rött, Vitt och Rosé!

Även här märks passionen av. 
Dessa viner har ju fått otroligt bra betyg och omdömen från olika håll och kanter. 
Och jag som alltid är nyfiken måste ju också testa! 
Än så länge bara det röda...

På Facebook pågår en tävling om att vinna en middag hemma hos Per Morberg. 

Jag är en usel tävlingsmänniska. Är alltid den där som säger: Jag vinner aldrig...! 
Kan ju bero på att jag aldrig tävlar...

Men detta rödvin var ju helt klart en vinst i sig! 
Och även om det aldrig blev en middag med Herr Morberg, så hellre ett glas rött av honom än inget alls... ;)







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar