lördag 10 november 2012

LIVING IN A BOX...

I går kom Magnus hem med Per Morberg i en låda...

Visste inte riktigt hur jag skulle ställa mig till detta, men bestämde mig snabbt för att släppa 
ut honom! Jag menar, där kunde han ju inte bli liggandes...

Så till middagsbordet blev vi plötsligt en till. Och vi trivdes verkligen med sällskapet!

Jag har sagt det förut, men säger det igen: 
Per Morberg klär verkligen i rött, och i den "lilla röda" var han ytterst klädsam...!

Nästa gång han kommer på besök, har han lovat att vara iklädd den "lilla vita"... ;)

En man med många skepnader med andra ord!

Idag har det varit stor Vinmässa här i Trollhättan, i samarbete med Munskänkarna.
Hade själv ingen möjlighet att gå eftersom jag har jobbat hela dan.
Har aldrig varit på någon vinmässa, så det hade faktiskt varit lite kul.

Det hade dessutom varit intressant att veta om Herr Morberg dök upp där också...
Och i vilken skepnad hade han då gjort entré...?! 
Rött, vitt, rosé, flaska eller låda... ;)




Detta vin är en beställningsvara på Systembolaget här i Trollhättan.
Men fr.o.m den 13/11 2012 kommer den att finnas i det ordinarie sortimentet!
Kan också beställas på Per Morbergs hemsida.



Foto: Zimmer's alla rum...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar