torsdag 17 oktober 2013

HALLOWEEN I MIN SMAK...

Pottery Barn besökte jag när jag var i New York.

Jag som älskar inredning och då naturligtvis sådan inredning som är i just min smak, så var ju detta ett ställe att älska!

Önskar att ett sådant ställe fanns här hemma, för det är tufft att frakta hem allt man vill ha, oavsett om man shoppar på plats eller via nätet...

Upptäckte dom långt innan vi åkte, tack vare just detta nät.

Älskar deras styling och känsla för allt som har med inredning att göra. 
Att dom har prylar som man inte sett eller ser överallt är ju också ett stort plus!

Inför hösten och halloween 2013 har dom kommit med en ny katalog, och visst blir man inspirerad.

Dessutom finns allt att klicka hem här!

Halloween är ett tema som dom lyckas alldeles utmärkt med att förmedla, i mitt tycke.

Som faktiskt egentligen inte är särskilt förtjust i alla dessa skelett och alla andra dönickar...
































Bilder: Pottery Barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar