torsdag 31 juli 2014

THE WORLD IS A BOOK...

Det känns skönt att veta att äldste sonen med kompisar kommit fram till New York, och nu lägger staden man bara måste älska för sina fötter!

Avundsjuk? Absolut!

För är det något jag älskar att göra, så är det att resa och att få uppleva. Och just New York har för alltid fått en stor plats i mitt hjärta.

Denna blogg kommer dessutom framöver att liknas lite vid en reseblogg. ;)

Jag brukar inte blogga när jag reser och är på semester. 
Då vill jag njuta till fullo och ta till mig allt jag ser och upplever. Och även se och uppleva dom människor jag är tillsammans med.

Däremot så tar jag kopiösa mängder med bilder, för jag är en av dom som just ser allt i bilder...med eller utan kamera!

Men jag brukar lägga upp lite bilder på Facebook och göra lite statusuppdateringar där, som säkert tråkar ut vissa...
Men så länge jag själv uppskattar att andra delar med sig av sina reseupplevelser på FB, så gör jag det också! 

Men ni är många som följer min blogg som inte kan se mig på FB, så visst kommer jag att visa bilder och berätta om vår resa till Franska Rivieran och den mysiga staden Mandelieu-La Napoule, och allt runt omkring! Att få ge resetips är alltid roligt. :)

Men som vanligt sker alla mina inlägg i en salig blandning, och handlar om precis vad som helst.

Bloggen heter ju trots allt: Zimmer's alla rum...!



Bild: Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar