torsdag 1 december 2016

HUR MÅNGA GÅNGER...

...kommer jag att behöva säga FUCK CANCER under min livstid...?

I går kväll fick jag ett dödsbesked per telefon.

En kär kollega till mig har nu gått bort i denna jävla sjukdom!

Bara dagar innan hon skulle gå i sin efterlängtade pension fick hon sitt cancerbesked, och efter att ha kämpat mot sjukdomen i över tre år, så slutade det alltså med att sjukdomen vann.

Jag är så otroligt tacksam att jag tillsammans med en annan kollega var och hälsade på henne förra veckan. 
Att vi hann träffas ännu en gång, som skulle visa sig vara en sista gång...

Ett tufft möte, men som ändå gav oss alla ett fint samtal och flera goda skratt, då vi har massor av roliga minnen tillsammans.

Mina tankar går till hennes familj, make, barn och alla barnbarn.

Och det gör så jävla ont att ännu en gång behöva säga: FUCK CANCER!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar