torsdag 31 augusti 2017

CANAL STREET...

I morse var jag tidigt uppe för att ta mig till frissan och klippa bort det sommarslitna topparna i håret.
Har inte klippt mig sedan i slutet på april, och hela 18 veckor har passerat, så det var verkligen dags!

Noterar också att en hel sommar har passerat sedan sist...

Och i morse kändes det verkligen som att jag på hemvägen efter frisörbesöket, gick hösten till mötes.

Brukar ta kanalvägen hem, och idag var det grått, kyligt och regnigt, men ändå vackert!

Det gäller att ta in dom där små tillfällena som bjuds, och reflektera över det vackra som finns där som idag, i en för övrigt grå vardag...

Om jag låter det gå ytterligare 18 veckor till nästa gång, så kommer jag att kunna notera att hela denna höst som vi har framför oss, har passerat och övergått i vinter.

Bara en vardagsreflektion...



















Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar