fredag 1 september 2017

BOBBY BAZINI...


Jag fullkomligt älskar när jag får tips om ny och bra musik, från någon man aldrig har hört talas om!

Denna gång var det min mamma som hade hört en bra låt på radion, och börjat Googla runt lite för att hitta den...Sån't gillar jag!

Hon jämförde rösten lite med Roddan (Rod Stewart), så jag var inte sen med att hugga denna info, då just han alltid varit en stor favorit hos oss båda.

Hon hade tagit reda på att han hette Bobby Bazini, och låten hon fastnat för  "Down On My Knees".

Med denna info, tog jag också hjälp utav Google, äpplet faller inte långt, eller vad är det man brukar säga...?

Bobby Bazini är en Fransk-Kanadensisk sångare/låtskrivare född 1989.

Och det visar sig i all information jag kommer över, att han gör en lysande låt vid namn "Blood Thicker Than Wateri en av mina favoritserier, Suits!

Har nu suttit och lyssnat mig igenom en hel del av alla hans låtar, och jag fattar verkligen inte hur jag har kunnat missa allt detta...

Tack Mamma för att du gjorde mig nyfiken på denna stjärna!

"C'est La Vie", var ännu en låt som jag fastnade för, så lyssna och njut...









Bilder: Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar