söndag 17 september 2017

MRS. POTATO HEAD...

Samtidigt som jag har legat här hemma i magsjuka, så har Magnus varit på tjänsteresa till Tyskland denna vecka.

Resan inkluderade även två dagar i Frankfurt på den stora bilmässan IAA Cars 2017.

Man kan verkligen spendera en vecka på helt två vitt skilda sätt...

Men sent igår kväll kom han hem, och med sig hade han denna stora burk för potatis!

Denna såg jag i somras på Real, och ångrade sedan att jag inte köpte med mig en hem.

Vet inte hur mycket potatis jag kan slänga, då dom vanligtvis brukar bli kvar i plastpåsen som man köper 
dom i...

Nu ska detta vara ett minne blott, då denna burk är gjord för att lagra dessa knölar på bästa sätt.

Magnus vet hur han ska hålla sin egen Mrs. Potato Head nöjd...!







Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar