onsdag 8 februari 2023

ONE NIGHT AT JACY'Z...

På julafton när alla paket var utdelade och öppnade så stod denna fina presentpåse kvar under granen lite väl gömd.

Det visade sig att den var till mig från yngste sonen och att det var en för tidig födelsedagspresent!

Vissa presenter kräver lite planering så därför fick jag den i förskott ifall om att jag hade behövt ordna lite ledigt från jobbet.

Det visade sig vara en hotellövernattning på Jacy'z Hotel & Resort i Göteborg.
Dessutom med en trerätters meny på kvällen och hotellfrukost morgonen därpå.

Var redan så otroligt glad över alla fina julklappar jag/vi fick och konstaterar att på något sätt är det ombytta roller idag, att det är jag och Magnus som sitter där med flest paket och med söner som tycker att det är roligare att ge än att få. Så tacksam!

Så nästa helg ska vi checka in för att njuta av min födelsedagspresent och det ser vi verkligen fram emot.

Det har för oss varit så många sorger, sjukdomar och bedrövelser under väldigt lång tid nu, så känslan när man får all denna omtanke är väldigt överväldigande och gör också att man fylls på med lite hopp om att det någon gång ska vända...



 





Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar