måndag 24 april 2023

SPECIAL DELIVERY...

...all the way from Israel!

För ett tag sedan skrev jag och berättade om ett företag i Israel vid namn Beija Flor.
Det kan man läsa om här.

Dom har så mycket fina mattor i en massa olika utförande och färger. Mattorna är gjorda i vinyl och med ett "fototryck" vilket ger dessa mattor sin speciella karaktär.

Jag har fastnat för flera olika varianter men framförallt mattorna i denna serie vid namn 
Gambit Vinyl Rug Chess Antique.

Finns i många olika storlekar, men jag ville ha en mindre variant i vårat duschrum.

Så det fick bli en i storlek 60x90.

Snabb leverans hela vägen från Israel med leverans ända till dörren via FedEx.

Levererades i fint ihoprullat paket och jag är väldigt nöjd över innehållet, för det blev precis som jag hade tänkt mig. Det är alltid detaljerna som gör det där lilla extra!

 Beija Flor's hemsida, hittar du enkelt här.











Foto: ZImmer's alla rum...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar