söndag 7 maj 2023

SOMRIGA SNEAKERS...

Nä, ingen kan anklaga mig för att vara den färgstarkaste personen.
Inte när det gäller kläder iallafall...

Men jag kan skryta med att jag en gång i tiden verkligen har varit det.

Det glada 80-talet bjöd på en hel del färg, mönster, frisyrer och axelvaddar.
Lagom var inte ledordet för detta årtionde. Kanske därför man inte hakar på alla trender med starka färger, för man har liksom redan gjort det där...

Dock slinker det in ett och annat färgglatt plagg, men det dominerar absolut inte min garderob.

Och vitt är också en färg, precis som svart och beige.

Vita sneakers är dessutom svårt att konkurrera med i mitt tycke och speciellt på sommaren.

Funkar till alla andra färger, till klänning, kjol, shorts och byxor. I år slog jag till på ett par sneakers med en lite mer "chunky" sula.

Köpte mina på Junkyard, men finns även på Stadium som dessutom just nu har 25% i medlemsrabatt.

Modellen heter W Nike Court Vision Alta Ltr.

Tror det får bli en premiärtur med dessa ikväll, då vi ska till yngste sonen och hans tjej för att grilla i det fina vädret.

Dagens skotips!











Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar