onsdag 7 juni 2023

SOMMAR & SKOSKAV...

Ja jösses, är det inte det ena som gör ont så är det det andra...

Precis kommit ifrån det onda efter operationen, ja då får jag "skoskav from hell" på båda fötterna.

Gick lite för långt i mina nya sneakers från Nike i helgen och blev fullkomligt skinnflådd på båda hälarna. 

Skulle naturligtvis tagit av mig skorna mycket tidigare, men vad gör man när det inte är möjligt?

Vet faktiskt inte när jag hade skoskav senast, då jag kommit dithän att jag bara köper skor som numera sitter bekvämt på mina fötter direkt, iallafall var det vad jag trodde om dessa nya sneakers också.

När man var yngre fick man ju nästan alltid skoskav för att man valde skor efter utseende och inte efter bekvämlighet.

Men oavsett, så har jag aldrig haft så stora skoskav som dessa, dom är verkligen gigantiska!

Hade köpt mig nya svarta badtofflor på Skopunkten för att ta med mig till Frankrike på semestern och det var verkligen tur, för dom kom att rädda mig när jag sedan skulle jobba och inga andra skor passade.

Himla tur att detta hände nu när det är sommar och sol, annars hade det ju sett mycket märkligare ut...

Och det är till dessa badtofflor jag vill komma, för dom är så fantastiskt sköna!

Det är sån otroligt skön svikt i dessa och så goa att ha på sig. Och dom kostar endast 200 kronor.

Så pass sköna att jag även köpt mig ett till par i färgen beige. Finns i ytterligare tre färger.

Så detta får bli dagens tips till er om ni är ute efter sköna badtofflor, med eller utan skoskav...😉

Löp och köp! Skynda fynda!





Bilder: Skopunkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar