torsdag 26 juli 2012

VI MÖTTES I VENEDIG...

Jag som älskar att ta fotografier, har en del att gå igenom, speciellt efter en semesterresa...
Vissa måste vändas, vissa har i farten tagits i fel format och några raderas...

Men det är alltid lika roligt att se dom. Det blir som en resa i resan.

Det som slår mig, är att det med jämna mellanrum dyker upp människor man sett och som fastnat på bild...

Människor som antagligen inte ens noterat mig, men som nu och för alltid finns i mitt bildarkiv...

Här är några av alla möten jag gjorde i Venedig!


Gondoljär på väg till jobbet...


Nunnor i livlig diskussion...


Kreativa konststudenter...


Tiggerska på Rialtobron...




En paus i skuggan...



Måste ha varit varmt i denna kreation, i nästan 40 graders värme...


Nunnor i kyrkan Santa Maria della Salute...


Lyckliga och nygifta dök dom upp i folkvimlet...


Dagens Outfit...


Vi tyckte att mannen till vänster, var så lik någon vi känner här hemma...


Denne fotograf mötte vi mer än en gång runt om i Venedig...


Nämen...en helt annan fotograf, typ amatör...
men verkar ändå lite bekant...

Foto: Zimmer´s alla rum...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar