söndag 19 augusti 2012

VENTILATIONSSYSTEM...

Min blogg är bara min.

Här skriver jag om det mesta som korsar min väg och mina tankar.
Allt från resor, mat, film, ideér, inredning, åsikter...ja, ni hör ju...det är mycket som gör intryck på mig och som jag har ett behov av att få ventilera.

När det nu hände något väldigt privat, valde jag faktiskt att även skriva och berätta om detta.

För mig är det ett sätt att bearbeta. Att få ventilera och pysa ut lite.
Det hjälper mig att landa i detta nya...som jag ju faktiskt bara vetat om i snart 3 dagar!

Det är ingen angenäm känsla man befinner sig i och jag vill naturligtvis vidare så fort som möjligt. Men jag tror att det är viktigt att jag får göra det på mitt sätt. Sen finns det ju alltid det som är värre, så är det ju. Men man står alltid sig själv närmast. Och naturligtvis hoppas jag att det får stanna härvid. Men ovissheten är inget trevligt sällskap...

Genom bloggen har jag redan fått tips och råd, som jag naturligtvis ska kolla upp vidare.

Min blogg har jag snart haft i 8 månader, och redan är inlägget om detta, ett av dom mest lästa!
Kanske kan det bli en så kallad "win-win situation", det hjälper mig och kanske även någon annan...

Jag brukar alltid säga att det är tur att man inget vet om vad som komma skall.
Därför är man också starkare än man tror. Det är min teori! :)




Han är klok han, Nalle Puh...















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar