torsdag 31 oktober 2013

PERS LILLA GLÖGG...

Som jag berättat om tidigare här på bloggen, så är min allra tidigaste jultradition just glöggbeställningen av årets Blossa varje år.

Detta år var naturligtvis inget undantag! 
1/10 var det premiär och beställningen på Blossa 13 kom iväg på dagen.

Den är även invigd, som alltid kall, och står nu och väntar på att få komma fram till advent igen, men då som varm...

Har hört och sett ett tag nu, att Per Morberg som gör goda viner, nu även lanserar sin första glögg!

Denna ska man kunna köpa i alla välsorterade livsmedelsbutiker, så då är den ju också med andra ord alkoholfri...

Har inte hört något om att det ska dyka upp ett starkare alternativ på bolaget, men vem har egentligen sagt att procenten är viktig...?!

Glöggälskare som jag är, så ska denna naturligtvis också testas!

Dessvärre har jag inte sprungit på den ännu, så är det någon som sett den någonstans, så tar jag gärna emot tips. Helst i Trollhättetrakten... :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar