torsdag 24 november 2016

HÄR SKA GLÖGGAS...

Ett dussin nya glöggmuggar har fått flytta in här hos oss lagom inför 1:a advent.

Hade sett dom på nätet tidigare, men visste inte var dom fanns att köpa, förrän jag fick syn på en annons från Blomsterlandet i Uddevalla.

Otippat ställe, men ett riktigt kap måste jag säga, endast 79:90 för 6 stycken!

Bara ett problem, jag är inte allt för ofta  i Uddevalla...

Så jag kontaktade min kära kollega Cissi som bor i Uddevalla och som gillar Blomsterlandet skarpt.

Tänkte att nästa gång hon hade ett ärende dit, kanske hon kunde vara snäll och kolla om dom fanns kvar.
Dagen efter var dom levererade och klara till jobbet...Så tacksam och så nöjd med dom!

Känns som att själva glöggandet har fått sig en liten uppdatering genom dessa snyggingar.







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar