onsdag 13 november 2013

DET BLIR EN ZINKRIK JUL...

Det var ju ett tag sedan jag bloggade om dessa kommande godbitar från H&M Home.

Har legat på som en hök för att få tag på dom, för mycket blev slutsålt med en gång dom släpptes!

Men nu har jag fått in en beställning på alla mina favoriter.

En burk har redan anlänt, men resten väntar jag med spänning på. Nästan som julafton...

Kakfatet ser jag framför mig, välfyllt med allt annat än kakor. 

Röda äpplen och apelsiner med kryddnejlikor tror jag kommer göra sig perfekt, och då har man ju helt plötsligt ett fruktfat istället.

Eller varför inte fyra blockljus och en massa mossa, och vips så har du en annorlunda adventsljusstake!




Ljusstake 39:50





Kakfat på fot 99:-


Kakburk  99:-


Bilder: H&M Home

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar