söndag 3 november 2013

ZETAS...

Hur mycket vackert var det inte samlat här, på ett och samma ställe...?!

Har både genom press och TV, hört talas om Zetas handelsträdgård som drivs av Victoria Skoglund, känd från TV4.

Ett besök hit fanns på min "to do list", och vi tog den vägen när vi skulle åka hem på söndagen.

Den ligger ute vid Kungens Kurva och är verkligen väl värt ett besök!

Rofyllt att bara traska runt i trädgården och se allt det vackra. 
Där ute i trädgården finns också ett café, som dagen till ära erbjöd krämig blomkålssoppa till lunch.

Sen var det ju själva butiken, som var som ett enda stort konstverk i sig...så otroligt vackert!

Så om ni befinner er i närheten någon gång, åk dit!
Spelar nog ingen roll när på året, för dom skapar sån stämning runt det som är aktuellt.

Kan bara tänka mig hur mysigt det kommer bli nu mot jul...

Vet inte om jag med mina bilder kan ge detta ställe rättvisa, men jag bjuder på en fotokavalkad av stora mått...Håll tillgodo! :)



























Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar