torsdag 17 november 2016

WHERE TO FIND THEM...

Tycker att dessa pepparmintskarameller från USA är så otroligt fina!

Våra egna polkagrisar går inte av för hackor dom heller, men dessa är ett strå vassare tycker jag

Har kollat runt på nätet om det går att hitta dom här hemma i Sverige men helt utan resultat...

Peppermint Starlight kallas dom för, och används ofta till olika typer av julpyssel.

Och jag har en massa idéer om vad jag skulle göra om jag själv hade ett gäng.

Det är alltså nu man skulle haft en avlägsen släkting där borta i Amerikat, som lite lätt och enkelt hade kunna skicka över ett gäng av dessa snyggingar till mig.

Ännu en gång får jag stilla mig och nöja mig med att bara titta och inspireras! 🎅















Bilder: Pinterest / Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar