söndag 18 december 2016

SECRET GARDEN...

Denna burk fick på ett ögonblick bli min!

Älskar ord och älskar korkar, men kanske inte i kombination...
Korkade ord kan jag därför besparas!

Men dessa ord av William Goldman, kan nog känneteckna mig själv väldigt väl.

"Her heart was a secret garden and the walls were very high".

Jag har en plats i mitt hjärta dit väldigt få har lyckats att ta sig, för att väggarna är väldigt höga.
Men har du lyckats ta dig dit, så finns du där för alltid...

Och då har du också lyckats med att lära känna mig, hela mig.
Med alla mina svagheter och alla mina styrkor, mina fel och brister, och du har valt att stanna kvar ändå.

Tänk att en burk för en femtiolapp från Blomsterlandet, kunde komma att betyda så mycket...







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar