tisdag 16 februari 2021

BUSY BEE...

Kunde bara inte motstå detta lilla flitiga bi från H&M Home.

Det ingår i deras barnkollektion, men vad gör väl det...?

Passar också alldeles förträffligt i det nya kommande arbetsrummet, där vi ska kunna vara flitiga och kreativa.

Jag hoppas också att jag själv snart ska se och känna en ljusning, när det gäller att åter igen vara flitig och kreativ.

Så mycket som tagits ifrån mig ihop med denna sjukskrivning, det tär på så mycket av det som är jag.

Försöker ändå på mitt eget lilla vis inspirera och inspireras av saker runt omkring mig i denna mycket märkliga situation.

Men fokus ligger i att lyssna till kroppen och knoppen som inte riktigt är med mig just nu.

Och min målbild är ju naturligtvis att åter igen bli ett "Busy Bee"...









Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar