fredag 17 oktober 2014

VILL NI SE EN STJÄRNA...

...se på den här!

Jag vet att det är tidigt med adventsstjärnor, men jag var bara tvungen att få veckla ut denna fina som jag fyndade på Clas Ohlson idag.

Var där i ett helt annat ärende, men så hade dom börjat skylta fram diverse julbelysningar i sin entré, och där var bland annat denna!

Jag som älskar bokstäver och text, och framförallt gammal tidningspapper, var ju också bara tvungen att slå till...

Kommer att göra sig finfint i sovrummet tillsammans med mina egendesignade tavlor i just gammalt tidningspapper, rättare sagt gamla platsannonser ur en Dagens Nyheter anno 1947.

Efter fotograferingen fick den dock vecklas ihop igen för att åter få komma fram till advent.

För bara 49 kronor blev den min!







Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar